søndag 20. juli 2014

Dyreparken i Kristiansand - Zoológico em Kristiansand

Hei til alle! I går var det superfint for meg og familien min. Mannen min spurte meg hvis jeg ville gå til dyreparken i Kristiansand og jeg selvfølgelig, svarte ja! 
Wow! For et sted! Jeg virkelig elsket det stedet. Det er veldig stort og vakkert. Jeg elsket å se på dyrene og på natur! Alt var veldig vakkert og så ut som film scener! Jeg ble ganske glad i dyreparken!

Så jeg hadde en utrolig fin dag sammen med den herlige familien min!

Olá para todos! Ontem foi um dia super agradável para mim e minha família. Meu marido me perguntou se eu queria conhecer o zoológico de Kristiansand e eu, claro, disse que sim!
Uau! Que lugar! Eu realmente amei esse lugar. Ele é muito grande e bonito. Eu amei ver os animais e a natureza! Tudo muito lindo, parecia cenas de filme! Fiquei bastante encantada com o Zoológico!

 
Então eu tive um dia incrível com a minha família querida!




Takk mannen min for den fine turen! :) Glad i deg!

Obrigada meu esposo pela viagem agradável! :) Te amo!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar