lørdag 14. juni 2014

Redken Diamond Oil

Hei alle sammen! I dag var det en super hyggelig dag sammen med min familie. Vi gjorde ikke så mye, men for meg er det veldig viktig å være sammen å kose seg i familien.

Sola skinte og det var en koselig dag. Så vi dro til en utrolig fin og stor skog som heter Bøkeskogen. Den skogen ligger i Larvik.

Det veldig koselig å besøke den skogen!

Olá a todos! Hoje foi um dia super agradável com minha família. Nós não fizemos muito, mas para mim é muito importante estar juntos para se divertir em família.

O sol estava brilhando e o dia estava muito bom.
Então, fomos à uma floresta muito agradável e grande chamada
Bøkeskogen. A floresta está localizada em Larvik.
 
Foi muito visita esta floresta maravilhosa!





Vel, jeg vil skrive litt om to hårkurer fra to kjente merker som jeg bruker.

Jeg har brukt hårkur fra Moroccan oil i nesten 3 måneder. Jeg syntes at det var et bra produkt, men det fungerer ikke som jeg har hørt som mange snakker om. Håret mitt ble ikke så mykt og jeg fikk så mye frizz. Den hårkuren fra Redken brukte jeg for første gang i dag og jeg rett og slett
elsket den. 
Den hårkuen er utrolig og fantastisk bra. Håret mitt ble så mykt, glansfullt og veldig duftende. Jeg fikk ikke frizz!!! :)

Jeg foretrekker og anbefaler den hårkuren fra Redken uten tvil. Perfekt! Jeg anbefaler den veldig sterkt!

Bem, vou escrever sobre duas máscaras para cabelo de duas marcas bem conhecidas que eu uso.
 
Eu tenho usado a máscara da Moroccanoil em quase três meses e acho ela é um bom produto, mas não funciona como eu tenho ouvido muitas pessoas falar sobre isso. Meu cabelo não ficou tão macio e eu fiquei com muito frizz. Amáscara de cabelo da Redken, eu usei pela primeira vez hoje e eu simplesmente adorei.

Essa máscara é muito boa e incrivelmente surpreendente. Meu cabelo ficou tão macio, brilhante e muito perfumado. Eu não fiquei com frizz! :)

Eu  prefiro e recomendo a máscara de cabelo da Redken sem dúvida. Perfeita! Recomendo muito!



Du finner den hårkuren fra Redken med en bra pris her (Você encontra a máscara de cabelo da Redken aqui)-->> Diamond Oil 

2 kommentarer: