mandag 5. mai 2014

Pakke fra Nelly! - Compras na Nelly!

Hei alle sammen! Jeg vil vise dere produktene jeg kjøpte på Nelly.no.
Når mannen min kom med pakken tok jeg og åpnet den med en gang!
Jeg ble veldig fornøyd med dem!

Nelly er en av mine favoritt nettbutikker og jeg liker å handle hos dem. De har alltid fine og moderne produkter. Når jeg vil kjøpe noen klær på nettet, den første butikk jeg gå inn er Nelly. Selv om vi har mange andre butikker som er veldig bra! 

Så jeg kjøpte to kjoler og en øyenskygge palett! Kjolene er fra Only og de kostet sammen kr 358. Paletten kostet kun kr 80. Jeg kjøpte den på salg, men nå er den på samme prisen igjen. Paletten koster nå kr 129!

Olá a todos! Eu quero mostrar para vocês os produtos que eu comprei na Nelly.no.
Quando meu marido veio com o pacote eu abriu de imediato!
Fiquei muito satisfeita com eles!

Nelly é uma das minhas lojas online favoritas e eu adoro comprar com eles. Eles sempre têm produtos bastante modernos e elegantes. Quando eu quero comprar alguma roupa online, a primeira loja que eu vou é a Nelly. Embora temos muitas outras lojas que são muito boas!

Então, eu comprei dois vestidos e uma paleta de sombras! Os vestidos são da marca Only e custou juntos kr 379 e a paleta custou apenas kr 80. Comprei-o em uma promocão, mas ela está agora com o mesmo preço de novo. A paleta custa kr 129!




Nelly Smokey Eye Kit finner du HER 
Wild Skater Dress Vero Moda finner du HER
Fiona High Low Dress Only finner du HER

Har du kjøpte hos Nelly før?
 
Você já comprou na Nelly antes?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar