søndag 6. april 2014

Konkurranse: Vinn ett flott landskapsbilde (Avsluttet) - Sorteio: Ganhe uma linda foto de paisagem (Encerrado)

Hei lesere!

Vil du ha dette fantastiske bildet..?? 

I samarbeid med Atle Slettingdalen Landskapsbilder   skal vi har denne konkurransen på bloggen!

Premien er bildet du ser på bildet, eller velg det bildet du ønsker selv.

Vi skal trekke en vinner den Søndag den 27.april kl. 21.00

 

Olá leitores!

Deseja ganhar esta foto maravilhosa..??

Em parceria com Atle Slettingdalen Landskapsbilder nós teremos este sorteio no blog! 

O prêmio é esta foto que você ver na foto, ou você esolhe outra foto que você desejar.

Nós sortearemos um ganhador no Domingo 27 de Abril às 21:00.

 


Konkurranse Regler

1. Liker vår facebook side her -->> Atle Slettingdalen Landskapsbilder 
2. Deretter deler dette innlegget med dine Facebook venner;
3. Etterpå skriver ditt navn i kommentarfeltet å si at du er med i konkurransen. 
 


OBS.: Hvis du har likt denne siden, bare dele linken med dine venner.  
(Denne konkurransen er kun for de som bor i Norge)! Lykke til!


Regras do sorteio: 

1. Curta a nossa página no facebook aqui -->>  Atle Slettingdalen Landskapsbilder 
2. Em seguida, compartilhe esse post com os seus amigos no facebook;
3. Depois escreva o seu nome nos comentários dizendo que está participando do sorteio.

Obs.: Se você já cutiu essa página, então, apenas compartilhe esse link com os seus amigos. 
(Este sorteio é somente para quem mora na Noruega)! Boa sorte!






26 kommentarer:

  1. Jeg er med :-) Vakkert bilde :-)
    Likt og delt :-)

    MvH
    Marie I. Fredin
    fredcami@online.no

    SvarSlett
  2. Utrolig flott bilde :) Liker og delt på facebook :)
    Ha en fin dag alle sammen :)
    Hilsen Elin:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  3. Likt og delt! - Jeg er med! c:

    - Knut (knutafdal_93@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Elise Dyling Nordfjæren7. april 2014 kl. 04:50

    Jeg er med :D
    Hilsen Elise
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Likt og delt :-)
    Fantastisk flott bilde :-)

    bej-rose@online.no

    SvarSlett
  6. Jà tenho um lugarzinho para essa paisagem linda ! Gleice Kelly Dønnum

    SvarSlett
  7. Så utrolig vakkert! Jeg er med
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  8. <3 For et NYDELIG bilde! <3
    Likt siden på facebook & delt videre <3

    Krysser fingrene for et vakkert bilde får henge i stuen vårs <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    <3 Charlotte Kolnes <3

    SvarSlett
  9. Jeg hadde flaks på den siste konkurransen å håper på gjentakelse :D

    Tom Kenneth Green
    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det husker jeg Tom. Så lykke til! :)

      Slett
  10. Hei
    Jeg har likt Facebook siden, å jeg har delt konkurransen med mine venner på Facebook :)
    Bildet er aldeles nydelig, å jeg krysser fingrene og håper.
    Bilde ville fått heders plassen i stuen min, ingen tvil om det. :)
    Så jeg krysser fingrene og håper at lykken smiler til meg. :)
    Ingenting hadde gjort meg mer glad en det...
    Ha en kjempe fin onsdag videre, å samtidig ønsker jeg dere en Riktig God Helg :)
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica! Så bra at du likte bilde vårt. Så vil jeg ønske deg lykke til! :)

      Slett
  11. Hei, prøver lykken :D
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  12. Så nydelig bilde, stemningsfult og vakkert :) Liker og Deler på Facebook, krysser fingre og ønsker deg en flott dag :)
    Hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett