tirsdag 15. oktober 2013

Mascara og CC cream fra Max factor - Rímel e CC creme da Max factor

Hei alle sammen! På lørdag gikk jeg med familien min på kjøpesnteret og jeg fikk handlet litt sminke, klær og andre ting som jeg trengte. 

Olá para todos! No Sábado eu fui no shopping center junto com a minha família para comprar algumas maquiagens, roupas e outras coisinhas que eu precisava.  


En ting jeg kjøpte og som jeg virkelig likte var denne mascaraen fra Max factor som heter Masterpiece Max (High Volume & Definition Mascara). Dette navnet var så fint og atraktiv at jeg kjøpte den mascaraen med en gang.
  
Uma das coisas que eu comprei e que eu amei demais foi o rímel da Max Factor que se chama Masterpiece Max (extra volume e ampla definicão). Eu achei o nome do rímel tão bonito e atrativo que acabei comprando na mesma hora. 

 


Når vi kom hjem, fikk jeg en pakke i posten med noen skjønnhetsprodukter jeg hadde bestilt hos Nelly.no
Endelig har jeg fått min CC krem
Jeg har prøvd produktet og likte det veldig godt.

E quando chegamos em casa, eu recebi um pacote nos correios com alguns produtos de beleza que eu tinha encomendado na Nelly.no 
Até que enfim eu tenho o meu CC creme!




For meg, er sminke den mest fantastiske tingen som noen har laget i verden. Og de to produktene fra Max factor som jeg kjøpte er fantastisk gode. Jeg virkelig likte og anbefaler dem!

Para mim, maquiagem é umas das mais maravilhosas coisas que alguém já inventou em todo o mundo. E esses dois produtos da Max Factor que eu comprei são maravilhasamente bons. Eu realmente gostei e os recomendo!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar